Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак проблеми :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ще ми се в дискусията да вземе отношение Мордохи - знам, че има солидни познания в тая област. Или Екотроник-а.
    Да, напрежението спада при включване на все повече консуматори, но такива колебания на зарядното напрежение - с цели волтове, мисля, че не е допустимо.
    Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
    Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
    Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

    Comment


    • #17
      Явно не е единичен случай. Само при мен !!!
      Иначе преди да сменя алтернатора и при мен падаше до степен да започне да ми цъка релето за реотаните(при всички останали консумативи)
      Сега след смяната не пада до такава степен, но пък започна да си се държи доста странно в други насоки
      Макар, че в момента съм без бушон за кастофоня и осветлението в купето(че има 110 мА утечка!!!
      Както казах, не променя напрежението при форсиране и това със сутрешното безпроблемно палене и перфектни показания ми е много странно. След това всичко отива по дяволите...но сутин! ЕХ!!!!тази сутрин!!!! ))))


      Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

      Comment


      • #18
        Колега, виж заглавието на темата. Никой никъде не твърди, че е нормално. Аз искам да нам на 164 TD Super колко А е алтернатора. На T.s e 80А.

        Обмислям монтаж на алтернатор от Мерцедес W202 - 90A. На пръв поглед захващането е еднакво, производителя отново е бош.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #19
          Под 13,4-13,2в не бива да пада когато е натоварен алтернатора сътветно и не трябва да надвишава 14,4 когато е в обороти . Под 13,2 акумулатора не се зарежда и сътветно му се скъсява живота .
          Хипотетично погледнато ако се влачиш в задръстване по около час на ден с пуснати фарове , парно и подгрев на задното стъкло +музиката в колата - реално през повечето време акумулатора не се зарежда коректно ако е ниско напрежението . Ако имате и по мощничък усилвател в багажника и нещата съвсем загрубяват .
          Да не забравяме и ,че 164-ката е влязла в производство 1987г и нещата не са съвсем като в новите коли .
          Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
          Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
          Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

          Comment


          • #20
            Аз пак да си питам хахахаха
            Някой може ли да обясни, защо вече цял месец след като съм понатоварил акуто през деня и показанията му в края на деня са ненормални. Сутрин пали почти от раз на минусови температури и показва перфектни показания. Докато не загрее колата. И така всеки ден.....А?


            Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

            Comment


            • #21
              Аз конкретно си я карам редовно по 300км извънградско без да я гася, рядко седя в задръствания. Относно годинките, алтернатора на FL и Super e пуснат 1993г. Стария е с външна перка за охлаждане и ако не се лъжа по-малък Ампераж.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • #22
                С пусната музика пада и до 10 волта , мигат фарове, изключват се реотаните, че чак и оборотите падат и почва да тресе, а когато я запаля сутрин с почти умрял акумулатор се опитва да качи 15 волта
                Alfa Romeo 164 2.0 TS Super
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Ужас. Горния - 164 след 1993г., долния - W202. Мисля, че само шайбата е различна. На Алфата е с по-голям диаметър и по-малко канали.


                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #24
                    Виж да ли нямаш някакви проблеми в арматурното табло.Лампата на алтернатора е пряко свързана със зареждането на алтернатора.На времето бях махнал таблото и карах без него и спря да ми зарежда алтернатора.Та ходих при един познат и той ме светна да си го закача с кабеляците и всичко си дойде на място.Това е единствения начин колата да разбере че двигателя е запален.Можеш да имаш някаква оттечка в таблото и като нагрее да спира връзката и така да ти се случват нещата.Това при положение че всичко останало ти е наред.Провери таблото.
                    CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                    Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                    Comment


                    • #25
                      Check лампата възбужда алтернатора. Без нея пак зарежда, но над 3000 об. До колкото разбрах 3.0 е със 120А алтернатор. На В6 не ми пада така долно напрежението, но и няма да пасне алтернатор от 3.0 на 2.0. Мижавия 80А не е съвсем ОК за кола с толкова много консуматори като 164 Super с повечко екстри.
                      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                        Check лампата възбужда алтернатора. Без нея пак зарежда, но над 3000 об. До колкото разбрах 3.0 е със 120А алтернатор. На В6 не ми пада така долно напрежението, но и няма да пасне алтернатор от 3.0 на 2.0. Мижавия 80А не е съвсем ОК за кола с толкова много консуматори като 164 Super с повечко екстри.
                        Лампата +- по таблата служат за индикация и понякога за първоначално възбуждане на зареджането (не над определени обороти) !!! 80А алтернатор хич нее мижав! Проблема идва от това че релерегулатора не "мери" дирекно бордовото напрежение а друго което се получава от едни малки диоди... От там идва проблема. Ако сте забелязали като са студени колите зареждането е ок а като загреят... вече нее...
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          Лампата +- по таблата служат за индикация и понякога за първоначално възбуждане на зареджането (не над определени обороти) !!! 80А алтернатор хич нее мижав! Проблема идва от това че релерегулатора не "мери" дирекно бордовото напрежение а друго което се получава от едни малки диоди... От там идва проблема. Ако сте забелязали като са студени колите зареждането е ок а като загреят... вече нее...
                          .... е баш тия диоди ги сменях на Croma-та (те са на една платка и под един капак на алтернатора) и нещата се оправиха и мисля да направя и на Alfa-та една профилактика на алтернатора ... диоди и четки и каквото там има и може да се смени, защото така не си е работа.
                          Alfa Romeo 164 2.0 TS Super
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Да, прав си че беше за първоначално възбуждане. Относно топло - студено на моята кола и е все тая.
                            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                            Comment


                            • #29
                              Всеки алтернатор има крива 'зарядно напрежение/ температура'. Т.е. се влияе.
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                Лампата +- по таблата служат за индикация и понякога за първоначално възбуждане на зареджането (не над определени обороти) !!! 80А алтернатор хич нее мижав! Проблема идва от това че релерегулатора не "мери" дирекно бордовото напрежение а друго което се получава от едни малки диоди... От там идва проблема. Ако сте забелязали като са студени колите зареждането е ок а като загреят... вече нее...
                                То това е от оборотите... на 1100-1200 всичко е в норма, но на 850-900 не е. Всички 8 клапанови са така, ако няма намеса по възбудителната верига.


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X